Marketing of Agroextractive Products:

Problems and Solutions

Authors

  • Donald Sawyer
  • Bento Vianna
  • Mônica Nogueira

DOI:

https://doi.org/10.18472/SustDeb.v5n3.2014.12710

Keywords:

Produtos agroextrativistas, Cerrado, Comercialização

References

CARRAZZA, L.; FIGUEIREDO, I. (Orgs.). Cerrado que te quero vivo! Produtos e meios de vida sustentaìveis
apoiados pelo Programa de Pequenos Projetos Ecossociais (PPP-ECOS). Brasiìlia: Instituto Sociedade,
Populac’aÞo e Natureza. 2010.
SIMONE, J.; SAWYER, D; ALMEIDA, F. V. R. Entraves regulatoìrios na produc’aÞo agroextrativista. Brasiìlia:
Instituto Sociedade, Populac’aÞo e Natureza, 2012. Disponiìvel em: <http://www.ispn.org.br/arquivos/
entraves005_r1eWeb.pdf>. Acesso em: 25 mar. 2014.

Published

2014-12-31

Issue

Section

Gallery

How to Cite

Marketing of Agroextractive Products:: Problems and Solutions. (2014). Sustainability in Debate, 5(3), 169-182. https://doi.org/10.18472/SustDeb.v5n3.2014.12710

Similar Articles

1-10 of 16

You may also start an advanced similarity search for this article.