Ir para o conteúdo principal Ir para o menu de navegação principal Ir para o rodapé
  • Atual
  • Arquivos
  • Notícias
  • Sobre
    • Sobre a Revista
    • Submissões
    • Equipe Editorial
    • Contato
Buscar
  • Acesso
  • Cadastro
  1. Início /
  2. Acervo /
  3. v. 1 n. 23 (2015)

v. 1 n. 23 (2015)

Guest editors: Dr. Joselita Junia Vidotti (UnB) and Dr. Laura de Almeida (UESC).

Publicado: 03-10-2015

Artigo

  • EDITORIAL PREFACE

    Guest Editors
    • PDF
  • PEER COACHING AS AN ALTERNATIVE TO PROFESSIONAL DEVELOPMENT OF TEACHERS: A PROMISING OPTION?

    Bernd Renner
    • PDF
  • TASK BASED LEARNING: A COMPLEX PERSPECTIVE

    Juarez Lopes Jr.
    • PDF
  • IMPLEMENTING ENVIRONMENTAL SUSTAINABILITY ISSUES IN ENGLISH LANGUAGE TEACHING FOR SCHOOLS

    Laura de Almeida
    • PDF
  • VOCABULARY TEACHING PRINCIPLES IN EFL TEXTBOOKS

    Marlon Machado Oliveira Rio, Cláudio Primo Delanoy
    • PDF
  • TRANSLATING CANDOMBLÉ GASTRONOMY IN GABRIELA CLOVE AND CINNAMON

    Rita de Cássia Freire dos Santos
    • PDF
  • LEARNER TRAINING FOR LEARNER AUTONOMYIN THE CONTEXT OF ENGLISH FOR ACADEMIC PURPOSES

    Rosângela Guimarães Seba
    • PDF
  • PLAYING TRACE EFFECTS WITH BRAZILIAN HIGH SCHOOL STUDENTS: COMPLEXITY AND GAMES

    Valeska Virgínia Soares Souza
    • PDF

Enviar Submissão

Enviar Submissão

Idioma

  • English
  • Español
  • Français
  • Português

ISSN 1677-9797

 

 

 

 

Licença Creative Commons
Este obra está licenciado com uma Licença Creative Commons Atribuição 4.0 Internacional.

Mais informações sobre o sistema de publicação, a plataforma e o fluxo de publicação do OJS/PKP.